Regulamin

§ 1 Informacje ogólne

Niniejszy regulamin określa i reguluje zasady i warunki zawierania i realizowania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego www.olejedziekowizna.pl a także sposoby płatności, dostawy, prawa i obowiązki Sprzedającego i Klienta, warunki odstąpienia od umowy oraz tryb postępowania reklamacyjnego. 

Niniejszy regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 2 Definicje

Formularz rejestracji interaktywny formularz znajdujący się w Sklepie internetowym, który umożliwia utworzenie konta Klienta. 

Formularz zamówienia   interaktywny formularz znajdujący się w Sklepie internetowym, który umożliwia zakup Produktów poprzez dodanie ich do Koszyka oraz określenie sposobu płatności i dostawy.

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą, a także na rzecz, której mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną.

Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie internetowym w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.

Konto – miejsce w Sklepie internetowym dostępne dla konkretnego Użytkownika na stronie www.olejedziekowizna.pl po dokonaniu Rejestracji, pozwalające na korzystanie z usług określonych w niniejszym regulaminie.

Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu oraz istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu zarobkową działalność gospodarczą lub zawodową.

Sklep internetowy – platforma służąca do zakupu Produktów prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.olejedziekowizna.pl. 

Sprzedawca – Dziękowizna Adam Kosiński, Ul. Braci 6, Dziękowizna, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8221785676

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktów, która zawierana jest na odległość między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów ze Sprzedawcą.

§ 3 Warunki ogólne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
  • urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  1. Sprzedawca umożliwia następujące formy kontaktu:

– telefoniczny pod nr 786 808 717, w dni robocze w godz. 10:00 – 17:00 

– mailowy pod adresem: sklep@olejedziekowizna.pl

  1. Korzystanie przez Użytkownika z Usługi prowadzenia i dostępu do Konta jest możliwe wyłącznie w przypadku dokonania Rejestracji. Korzystanie z Usług: prowadzenia i dostępu do Konta, rejestracji na szkolenie, rejestracji na wydarzenie, złożenie zamówienia, przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną wymaga posiadania przez Usługobiorcę konta poczty elektronicznej.
  2. Każda osoba przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego zobowiązana jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem, który umieszczony jest na stronie internetowej w zakładce Regulamin. (Tutaj trzeba sprecyzować gdzie będą umieszczone checkboxy z Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem …., zmodyfikuj tak, aby to odpowiadało rzeczywistości) Rejestrując konto oraz składając zamówienie poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, w pełni akceptuje zawarte w nim postanowienia oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania. 

3. Sprzedający jest zobowiązany dostarczać Klientowi Produkty wolne od wad.

4. Sprzedawca ma prawo organizować okazjonalne akcje promocyjne i konkursy, ich warunki każdorazowo zostaną podane na stronie sklepu. Promocje w sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, chyba że jest to dozwolone przez regulamin danej promocji.

§ 4 Zakładanie konta w Sklepie internetowym

  1. Założenie konta w Sklepie internetowym dokonuje się poprzez wybranie dostępnej opcji “Rejestracja” i wypełnienie dostępnego Formularza rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: aktualny adres e-mail, nazwę konta, adres, numer telefonu oraz wpisanie hasła.
  2. Wymogiem dokonania rejestracji konta jest wyrażenie przez Użytkownika zgody na treść regulaminu, z którego treścią może zapoznać się bezpośrednio w trakcie wypełniania formularza, a także na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w formularzu rejestracji.
  3. Na podany adres mailowy zostanie wysłany link aktywacyjny, który służy do potwierdzenia przypisania podanego adresu mailowego z utworzonym Kontem. Link jest ważny 24 godziny i w tym czasie Użytkownik musi w niego kliknąć lub skopiować i wkleić do nowego okna przeglądarki, aby w pełni móc korzystać z Konta. – to wszystko jest do weryfikacji, bo nie wiem jak ustalicie, żeby ten proces wyglądał 
  4. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  5. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto.
  6. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  7. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.2.
  8. Po zalogowaniu się do swojego konta Klient ma możliwość edycji wprowadzonych przez siebie danych, sprawdzenia statusu zamówienia oraz wglądu do historii zamówień.

§ 5 Składanie zamówienia

  1. Klient może złożyć Zamówienie w następujący sposób:
  • przez Konto – po zarejestrowaniu Konta i zalogowaniu się na Koncie z wykorzystaniem właściwego Loginu i Hasła.
  • z wykorzystaniem formuły „Kup bez zakładania konta” – tj. bez konieczności rejestrowania Konta, a jedynie poprzez wypełnienie stosownego formularza elektronicznego w Sklepie internetowym, pod warunkiem akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności.
  1. Informacja o głównych cechach produktów i cenie wyświetla się w Sklepie internetowym przy zdjęciu lub w opisie produktu.
  2. Ceny Produktów dostępnych w ofercie Sklepu internetowego są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Nie zawierają natomiast kosztów dostaw.
  3. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok kalendarzowy, z zastrzeżeniem, że Zamówienia złożone po godzinie 16.00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  4. W celu złożenia Zamówienia Klient:
  • wybiera Produkt, który ma być przedmiotem Umowy Sprzedaży, poprzez dodanie go do Koszyka,
  • wybiera sposób dostawy Produktu z listy dostępnej w Sklepie Internetowym;
  • wybiera sposób płatności spośród dostępnych w Sklepie internetowym;
  • weryfikuje prawidłowość wprowadzonych danych dotyczących Zamówienia, w szczególności ilość i rodzaj zamawianych Produktów, danych Klienta oraz cenę za Produkt, cenę za koszty wysyłki i formę płatności;
  • potwierdza, jako wiążące go, postanowienia Regulaminu Sklepu, Polityki Prywatności, jeżeli wyrazi na to chęć, potwierdza jako wiążące go stosowne Klauzule;
  • zaznacza opcję „Kupuję i płacę”, która oznacza że złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
  1. Klient bez względu na sposób złożenia Zamówienia (rejestracja Konta, formuła „Kup bez zakładania konta”) zobowiązany jest podać następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny – w tym ulicę, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość. Klienci, którzy chcą otrzymać fakturę na firmę powinni również podać: nazwę firmy, pod którą prowadzą działalność oraz numer NIP. 
  2. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Klientowi wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.

§ 6 Płatność i dostawa

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionych Produktów:
  • kurier – dostawa na wskazany przez Klienta adres, płatność przez system PayU;
  • przesyłka pobraniowa – dostawa na wskazany Klienta adres, płatność gotówką przy odbiorze;
  • paczkomat – dostawa do wskazanego przez Klienta paczkomatu, płatność przez system PayU;
  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności za zamówione Produkty:

– płatność poprzez system PayU,

– płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

– płatność za pobraniem.

  1. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż zamówionych Produktów paragonem lub fakturą VAT, które dołącza do zamówionych Produktów.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów i sposobu dostawy oraz dostępnych opcji płatności zamieszczone są na stronie sklepu internetowego w zakładce „Dostawa?”.

§ 7 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zamówione Produkty są dostarczane Klientowi pod wskazany w trakcie składania zamówienia adres przez wybranego Kuriera/Przewoźnika.
  2. Zamówione Produkty są każdorazowo zapakowane w sposób, który odpowiada ich właściwościom. Sprzedawca zapewnia, że dane Produkty są odpowiednio zabezpieczone do transportu, w taki sposób, aby nie uległy one uszkodzeniu.
  3. Termin realizacji zamówienia i dostawy Produktów wynosi od 2 do 5 dni roboczych, chyba że w opisie danego towaru lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. Czas dostawy zamówienia jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
  4. Jeżeli Klient wybrał płatność poprzez system PayU za zamówione Produkty to początek czas dostawy rozpoczyna się od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. Natomiast, gdy Klient wybrał sposób płatności przy odbiorze. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem, czas dostawy zamówionych Produktów rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  5. W przypadku, kiedy Klient wybierze opcję odbioru osobistego, termin odbioru zamówionych Produktów zostanie indywidualnie ustalony z Klientem przez Sprzedawcę. Sprzedawca w tym celu będzie kontaktował się telefonicznie bądź mailowo z Klientem, korzystając z danych podanych przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
  6. W przypadku zamówienia towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  7. Klient może również anulować lub zmienić zamówienie, nie później jednak niż do chwili przesłania przez Sprzedawcę wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. W tym celu Klient kontaktuje się ze Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie. Anulowanie lub zmiana zamówienia po upływie przedmiotowego terminu jest możliwa po uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
  8. W przypadku zaistnienia wyjątkowych sytuacji lub braku możliwości realizacji zamówienia w podanym Klientowi terminie, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania, w tym zmiany sposobu dostawy oraz ustalenia nowego terminu dostawy.
  9. Po otrzymaniu przesyłki, Klient lub osoba odbierająca paczkę powinna w miarę możliwości zbadać ją czy nie jest ona uszkodzona i czy zawartość opakowania jest nienaruszona. Klient powinien w miarę możliwości w obecności Kuriera, sporządzić protokół szkody oraz zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
  10. W przypadku, gdy Klient podejrzewa, że Produkt jest uszkodzony, Sprzedawca zwraca się z prośbą do Klienta o nieprzyjmowanie przesyłki. Powyższe zalecenia nie wyłączają i nie ograniczają uprawnień Klienta do zgłoszenia reklamacji na zasadach przewidzianych regulaminem. Postępowanie to ma jedynie na celu pomóc Sprzedawcy w ustaleniu przyczyn i odpowiedzialności za powstałą szkodę. Niesporządzenie protokołu uszkodzenia Produktów nie ogranicza możliwości zgłoszenia uszkodzenia przesyłki. 
  11. W razie nieobecności Klienta pod wskazanym adresem do dostawy, kurier dzwoni do Klienta pod numer podany w trakcie składania zamówienia w celu ustalenia terminu ponownego doręczenia zamówionych Produktów lub pozostawi awizo. Jeżeli Kurier odeśle paczkę na adres Sprzedawcy, to Sprzedawca skontaktuje się ponownie z Klientem w celu ustalenia nowego terminu i kosztów dostawy.

§ 8 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Podany powyżej termin na odstąpienie od umowy biegnie od chwili objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć pisemnie lub w formie elektronicznej na adresy podane w § 3.2.   
  4. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
  5. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klient może skorzystać z formularza, który jest załączony do niniejszego regulaminu i dostępny na stronie Sklepu internetowego. Klient może, ale nie musi skorzystać z zamieszczonego formularza. Nie jest to obowiązkowe.
  6. Klient, który skorzystał z dostarczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, zostanie niezwłocznie poinformowany o przyjęciu przedmiotowego oświadczenia woli za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w formularzu zamówienia.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od Niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy przy użyciu takich samych metod płatności, które zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraził zgodę na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z dodatkowymi kosztami.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Produktów z powrotem lub do czasu dostarczenia mu przez Konsumenta dowodu jego odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Klient zobowiązany jest do dokonania zwrotu zamówionego towaru na adres Sprzedawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
  10. Konsument ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. W przypadku, gdy zwracany towar ze względu na swój charakter nie może być odesłany w zwykłym trybie pocztą, Sprzedawca informuje wówczas Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na stronie internetowej sklepu.
  12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będących skutkiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zamówionego towaru.
  13. Zgodnie z postanowieniami art. 38 Ustawy o prawach Konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

§ 9 Reklamacja 

1. Reklamacje dotyczące wad Produktów Konsument powinien kierować na adresy Sprzedawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną, podane w § 3.2.

2. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.

3. Na stronie Sklepu internetowego udostępniony jest wzór formularza reklamacyjnego, z którego Klient może skorzystać. Jednak nie jest to obowiązkowe i nie ma wpływu na wynik rozpatrzenia reklamacji.

4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktu zgodnie z regulacjami zawartymi w Kodeksie cywilnym.

5. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany do dostarczenia wadliwego towaru na adres Sprzedawcy podany w § 3.2. 

6. Jeżeli uprawnienia te wykonuje Klient będący Konsumentem, koszty dostawy są po stronie Sprzedawcy.

7. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi

8. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania reklamowanego Produktu przez Sprzedawcę.

9. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.

10. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

11. Produkt, którego reklamacja nie zostanie uznana ze względu np. na jej bezzasadność, lub brak dowodu zakupu u Sprzedawcy zostanie odesłany do Kupującego. Sprzedawca może w takiej sytuacji obciążyć Kupującego kosztami takiej przesyłki.

§ 10 Przedsiębiorcy

1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów będących Przedsiębiorcami. Poniższe postanowienia nie mają zastosowania wobec Klientów będących Konsumentami.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

3. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

5. W razie przesłania Produktu do Klienta będącego Przedsiębiorcą za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w obecności kuriera. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym spisać protokół szkody. W przypadku dostawy do paczkomatu Przedsiębiorca zobowiązany jest do otworzenia przesyłki i zbadania jej zawartości pod kamerą paczkomatu.

6. Dokumentem uprawniającym do reklamowania wadliwych Produktów w przypadku Przedsiębiorców jest faktura.

7. Sprzedawca informuje, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona.

8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

9. Klient będący Przedsiębiorcą może skorzystać z internetowej platformy do rozstrzygania sporów na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 11 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.Są one zbierane przez administratora w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  2. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

– W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

– W przypadku Klienta, który wybrał opcję płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  2. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna na stronie Sklepu internetowego w zakładce Regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie obsługi posprzedażowej Kupującego obowiązuje Regulamin zaakceptowany przez niego w trakcie składaniu zamówienia. 
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  5. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.